wtorek, 24 grudnia 2013

Święta! :)

La la la la la lalalala!
Czy Wy też od rana śpiewacie kolędy? Ogólnie rzecz biorąc nie przepadam za Bożym Narodzeniem, a jedynym plusem są KSIĄŻKI, które dostaję pod choinkę, ale dzisiaj jakoś mi tak wesoło :)! 
Może właśnie dlatego, tak dobrze mi się dzisiaj pisze? Pewnie tak. Rozdział jest prawie gotowy, a na dodatek jest dosyć długi. Mam nadzieję, że w końcu się zrekompensuję :3
A teraz:

Duuużo, dużo zdrowia!
Uśmiechu!
Wymarzonych prezentów!
Pyyysznego jedzenia!
Miło spędzonego czasu wśród rodziny!
Spełnienia marzeń!
WENY! :3
Cierpliwości!
Wspaniałych przyjaciół!
Chłopaka idealnego, jak Damon/Ian! *o*
Sukcesów w szkole lub w pracy!
Pieniędzy!
Czasu na czytanie książek lub oglądanie seriali!
Żeby losy Pamiętników Wampirów potoczyły się tak, jak chcecie!
Szczęśliwego 2014 roku!
Szalonego Sylwestra!
Kaca po Piccolo! :P
I tego wszystkiego, co sobie zapragniecie!

No życzenia złożone, więc czas iść pomagać dalej. Haha :D
Jeszcze raz WESOŁYCH, WESOŁYCH ŚWIĄT! :*



5 komentarzy:

  1. Hej. :)
    Zapraszam do siebie na nowy rozdział.

    nie-jestem-nia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy następny,nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :D
    Zapraszam na moje blogi :D
    klaroline-love.blogspot.com
    delena-different-love.blogspot.com
    Pozdrawiam XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Wróć Do Nas !!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam na nn!
    http://tvdopowiadanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń